reklama

Výzva pre kandidáta na prezidenta, p. Šefčoviča

Včera večer som napísal na facebook pána Šefčoviča jednu otázku, konkrétne do komentárov jeho príspevkov, aby to všetci videli, na ktorú som chcel odpoveď. Otázka znela.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dobrý večer pán Šefčovič, mám na vás len jednu otázku, prosím vyjadrite sa o svojej strane SMER-SD, aký máte názor na to, že nezvolili ústavných sudcov ? Stále si myslíte, že SMER-SD je cesta pre našu krajinu, ako to prezentujete ?

Po asi necelej hodine mi pán Šefčovič zmazal moju otázku z niekoľkých jeho príspevkov, ktoré som komentoval, na jeho verejnej facebook stránke a okrem toho si ma pán Šefčovič zablokoval na jeho facebook stránke asi z dôvodu, že sa bojí, aby neprišiel o svojich zmanipulovaných voličov, ktorí sú prevažne seniori.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zrejme sa mu na tom asi niečo nepáčilo alebo neviem, čo skrýva aj s pánom Róbertom Ficom a jeho poslancami. Možno sa bojí o niečo o čom pán Róbert Fico vie a nechce, aby sa to dostalo na verejnosť a tým ho pán Fico má pod palcom a snaží sa krvopotne ho pretlačiť za každú cenu na post prezidenta, aby ho vymenoval za ústavného sudcu a získal tak 12 rokov imunitu.

Tak vás, teda ešte raz vyzývam pán Šefčovič vyjadrite sa na moju jednoduchú otázku. Aký máte názor na to, že SMER-SD nezvolil ústavných sudcov ? Stále si myslíte, že SMER-SD je cesta pre našu krajinu, ako to prezentujete.

A ešte jedna poznámka k tomu, ako manipulujete seniorov. Nemáte v sebe ani trochu úcty k starším ? Alebo si fakt myslíte, že tadiaľ vedie cesta, ktorú vám pán Róbert Fico vyšlapal tým, že vám ich zmanipuloval za posledné roky. Oni chudáci len trpia kvôli vám, využívate to vo svoj prospech. Veľká HANBA pán Šefčovič.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Dovoľte mi ešte povedať jednu vetu na vašu možno obhajobu. Možno by ste boli lepším kandidátom na prezidenta, keby ste nekandidovali za stranu SMER-SD.

Miroslav Somora

Miroslav Somora

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný nespokojný občan SR.Ktorý chce svojimi informáciami a názormi na aktuálnu politickú situáciu zmeniť zmanipulovaných ľudí.Zmeniť ich presvedčenie o tom, aby sa nebáli vyjadriť svoj názor a rozhodovať sa podľa srdca nie podľa toho, čo im nahovorili do hlavy a čomu nezmyselne veria. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu